Informatie

Bij MBC LIGHT AND LIVING streven we ernaar om u de beste producten en service te bieden. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan kunt u hieronder lezen hoe wij deze behandelen.

Veelgestelde vragen over onze Klachtenregeling

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze klachtenregeling. We hopen dat dit u een duidelijk beeld geeft van hoe we uw klacht zo goed mogelijk kunnen oplossen.

Hoe verloopt de klachtenprocedure bij MBC LIGHT AND LIVING stap voor stap?

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@mbc-light.nl. We zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Binnen welke termijn kunnen klanten een reactie verwachten op hun klacht?

U kunt binnen 14 dagen een reactie van ons verwachten op uw ingediende klacht.

Wat als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens wanneer ik een klacht indien?

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van uw klacht, in overeenstemming met onze privacy beleid (zie privacy beleid).

Neem contact op

Heeft u een klacht of een vraag? Neem gerust contact met ons op. We helpen u graag verder.